Het coronavirus heeft ons momenteel allemaal nog steeds in haar greep. Wereldwijd staat alles op z’n kop en nu mensen geadviseerd wordt binnen te blijven, heeft online shoppen een enorme vlucht genomen. Bij MeltWax.nl merken we dit ook. Wij vinden het geweldig dat jullie massaal bij ons bestellen! Echter, kunnen wij op bepaalde momenten deze grote hoeveelheden orders niet helemaal aan. Zeker omdat ook wij intern maatregelen hebben moeten nemen wat gevolgen heeft op onze capaciteit. Wij kunnen hierdoor mogelijk niet de service leveren die jullie doorgaans van ons gewend zijn.
Wat betekent dit concreet voor jou?
- Bestellingen worden enkele dagen later dan normaal geleverd, houdt rekening met 2-3 dagen vertraging;
- Onze voorraad gaat hard. Hierdoor kan het voorkomen dat een of meerdere producten uit je bestelling toch niet leverbaar blijkt te zijn. Dat is erg vervelend natuurlijk, maar waar mogelijk zullen we je of een vervangend product aanbieden of het aankoopbedrag meteen terugbetalen;
- Het verwerken van retouren en terugbetalingen duurt langer dan normaal;
- De reactie op E-mail, Whatsapp en Facebook berichten kan langer duren dan normaal.
Voor updates, veel gestelde vragen en meer informatie over je bestelling kun je terecht op deze pagina. Onze excuses voor het ongemak! Ons team doet keihard z’n best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Wij hopen op je begrip.
Let allemaal goed op elkaar en blijf gezond!
Met vriendelijke groet,
Melt Wax
Belangrijke Updates
Maatregelen PostNL
Onze partner PostNL heeft laten weten maatregelen te hebben getroffen die betrekking hebben op het afleveren van pakketten:
- De bezorger tekent na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. De ontvanger wordt gevraagd om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs te noteren in het handtekeningsveld;
- Verruiming van dagelijkse bezorgtijd en andere maatregelen voor de bezorgers.
Kortom, houd er rekening mee dat er extra vertraging kan oplopen zodra je pakket ons magazijn verlaten heeft!